Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Ο νομάς http://nomads-tales.blogspot.com/ με προσκάλεσε σε αυτό το παιχνίδι:

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο

Τζινετ Γουιντερσον
Το βάρος
Εκδόσεις Ωκεανίδα, 2005

"Καταλαβαίνω ότι το μέλλον, αν και αόρατο, έχει βάρος. Είμαστε εγκλωβισμένοι σε ένα βαρυτικό πεδίο ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον. Και χρειάζονται τεράστιες ποσότητες ενέργειας - συγκρίσιμες με την ταχύτητα του φωτός - για να ξεφύγουμε από αυτό το πεδίο. "

Προστίθεται και ο εξής προαιρετικός κανόνας, πείτε τι σημαίνει "το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα".

Για μένα ήταν κοντινό είναι και το ίδιο το βιβλίο αλλά και το χέρι που μου το χάρισε.

Προσκαλώ στο παιχνίδι την Ζοζεφίν, την piece de resistance , το Πρόβατο, τον Μαύρο Γάτο, και την 5 pink flowers.

3 σχόλια:

Nomad είπε...

Ε, ας πάρουμε την έννοια του κοντινού στο χώρο. Αμα πιάσουμε το συναισθηματικά κοντινό θα τρέχουμε πεταλωμένοι

:)

piece de resistance είπε...

Πηρα το πιο κοντινο στο χωρο σημερα γιατι τα βιβλια κινουνται τοσο απροσδοκητα στο σπιτι μου Λοιπον Η ιστορια του Γυναικειου Στηθους κεφαλαιο Ερωτικο Στηθος σελ 123
...εδω τα στηθη προκαλουν τρεις απο τις πεντε αιθησεις την οραση την γευη και τη αφη
Ο θεικος της κορφος αγκαλια από φραουλες
Τα στηθη της κρινα,που ακομη δνε εχουν ανοιξει τα φυλλα τους Οι θηλες της μικρα μπουμπούκια γιασεμιου...
αυτα για το παιχνιδι..χαιρομαι που επανηλθα!

5 pink flowers είπε...

Με καθυστερηση ειδα την προσκληση Ιδου λοιπον οχι επειδή ειμαι ψωνιο..μονο αλλα επειδη μαλλον δεν ειμαι σε φαση να τρεξω ποεταλωμενη που λεει ο νομαντ εδω δπλα στο γραφειο μου βρισκεται το δικο μου βιβλιο αλλα επειδη σε αλλα ειμαι φλυαρη ενω σε αυτο το τελευταιο παλι οχι στη σελιδα 123 (δεν ηξερα καν αν ειχε 123 σελιδες!)βρηκα ενα ποιημα του αγαπημενου απο το ιντερνετ φιλου Γιωργου Τσελικα που εφυγε στα 45 απο τη ζωη σε ενα ατυχημα πριν προλαβει να συναντηθει μαζυ μας για το παιχνιδι της ταινιας www.holdme.gr γράφει λοιπον τον Αυγουστο του 1998

waiting for what Να σαι καλα να συγκινεις τα καταφερνεις θα κανεις και μια ασπρη(για χαρη μου ισως) ιστοσελίδα;
ασχετο ο Γιωργος εφυγε Αυγουστο...