Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

Απολογία σιωπής

Το ξέρεις ότι η σιωπή μου δεν γιατρεύεται. Σκέφτομαι να σε φωνάξω αλλά μετανιώνω. Είμαι ευτυχής όμως: η απόσταση ξανάπλασε τον μύθο σου και μπορώ πάλι να προσεύχομαι για σένα από μακριά. Σε νοιάζομαι όσο απόλυτη είναι η μούγγα.Δεν ελπίζω σε καλύτερες μέρες. Μου αρκούν αυτές.

Θυμάμαι τότε πριν σε εξαθλιώσει η μοναξιά, είχες ακόμη την έξη της τρυφερότητας κατά τι παραπάνω. Είχες ένα κορμί να αγκαλιάζεις δικό σου κι ήτανε πιο εύκολα όλα. Μετά έγινες αγρίμι. Και ωρίμασες, έλεγες. Και έχασες την ικανότητα της τρυφεροτητας.

Στερέψαν οι πηγές σου, διώχθηκαν οι άνθρωποι που σε αγάπησαν.Γιατί τι νόμισες; ότι τότε με αγκάλιαζες με τα δικά σου χάδια; ήταν η μνήμη των αγγιγμάτων που είχες λάβει εγγεγραμένη εντός σου και έτσι αγκάλιαζες. Την γλώσσα της τρυφερότητας την μιλάμε όπως μας την μάθουν.

Ή εγώ πως νομίζεις ότι σε αγάπησα; Όπως και όσο με είχαν αγαπήσει.

Εύχομαι να σε ημερέψουν τα χρώματα των ημερών (οι δευτέρες είναι γκρι τελικά;). Εύχομαι να ξαναθυμηθείς την αφοσίωση απο την καλή κι απο την ανάποδη. (εγώ πάντως δεν μπορώ να στην μάθω).

Και ναι θα 'θελα να σε ξαναβρώ: μόνο εδώ μέσα. Για αυτό και δεν θα σε ψάξω.

Σε είδα χτες, μεγαλύτερη σιωπή από τον τυπικο χαιρετισμό δεν υπάρχει. Δεν γίνεται αλλιώς.

9 σχόλια:

Josephine είπε...

κατι μου θυμίζει αυτό!

Nomad είπε...

η μνήμη των αγγιγμάτων που είχες λάβει εγγεγραμένη...

Την γλώσσα της τρυφερότητας την μιλάμε όπως μας την μάθουν..

μεγαλύτερη σιωπή από τον τυπικο χαιρετισμό δεν υπάρχει..

...

Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Κάποιος σκάβει το κεφάλι τ αλλουνου.

5 pink flowers είπε...

βρεθηκα εδω σε μια περιπλανηση μεσω του συγγενους Νομαντ..και εμενα κατι μου θυμιζει αυτο και μαλιστα τωρα που πηρα τον οματιόν μου και εφτασα ως το Βερολινο για να βρω χειμωνα και ξαφνικα εχει πιο ανοιξη απο την ανοιξη μπερδευτηκα..αλλα η σιωπη σιωπη ..και η απαντηση στη σιωπη.. κι αλλη σιωπη εκκωφαντικη..μονο το τραμ επιμενει να ακουγεται εξω απο το παραθυρο μου ολη η νυχτα..Τοσα λογια που ειπαμε και που δεν μεταφραστηκαν στα χαδια που διαδηλωναν οι επιθυμιες τι αλλο να πουμε Σιωπη..τα συνταγολογια λενε..και οι φιλες μου οτι μετα τη σιωπη..που δημιουργει ελλειψη.. ακολουθουν οι φωνες ολο επιθυμια..μαλλον αυτες οι συνταγες ξεθωριασαν αυτο ειναι.. αλλιως δεν εξηγειται..ναι κατι μου θυμιζει

to kufari ths... είπε...

Τώρα θα κοιτάζεις μία θάλασσα.
Η διάθεση να σε εντοπίσω
στη συστρεφόμενη εντός μου γη των απουσιών
έτσι σε βρίσκει:
πικρή παραθαλάσσια αοριστία.
Εκεί δεν έχει ακόμα νυχτώσει
κι ας νύχτωσε τόσο εδώ
των τόπων οι κρίσιμες ώρες
σπάνια συμπίπτουν.
Κάτι σαν φως και ούτε φως,
η ώρα του εαυτού σου έχει πέσει.
Χορεύουν φύκια
κάτω απ' το τζάμι του νερού.
Τα ρηχά, έχουν κι αυτά
τα βάσανά τους και τα γλέντια τους.
Τώρα θα έχουν λύσει τα μαλλιά τους
οι αγνές ησυχίες τριγύρω
με τη σιωπή σου θα τις κάνεις
γυναίκες σου εκπληρωμένες.
Ξαπλώνουν δίπλα σου.

Η σκέψη σου στερεώνει σκαλοπάτια στον αέρα
κι ανεβαίνει. Σε κρατάει στο ράμφος της.
Που ξέρω εγώ τα ευαίσθητα σημεία του πελάγους
για να σε καταλάβω;

oute emena mu aresun oi typikoi xairetismoi

to kufari ths... είπε...

xrhsimopoihsa th glwssa ths tryferothtas ths dhmula distixws xwris to politoniko

mias kai apofasises oti twra pia pu den synantaw th dikh su kai esy den synantas th dikh mu afth den yparxei kiolas

sylfaen είπε...

Υπάρχει. Και το ξέρεις.

Δεν αποφάσισα. Απλά δεν άντεχα.
Εσύ ναι.

5 pink flowers είπε...

σπαραχτικο το κειμενο σπαραχρικο ακομη πιο πολυ και το σχολιο σχολιο..απο ο/η το κουφαρι της.. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ βασανισμενη περιεργη αλλα υπαρχει οταν υπαρχει τετοια αγαπη στο βαθος γιατι να μην τη ζουμε..τι ειναι αυτο που δεν κατανοουμε ...ευχαριστω για τη συντροφια στις νομαδικες μα περιπλανησεις βρισκομαστε και αυτο ειναι κατι πολυτιμο..και καταλαβες οτι για αυτο και για πολλους ακομη λογους που υποψιαζεσαι δεν ειμαι ξενο βλογκ αλλα απελπιστικα η σουπερ ελπιδοφορα συγγενικο!!!

sylfaen είπε...

πεντε ροζ λουλουδια.
ναι δεν εισαι ξενο. Αστευευομουν στον νομαδα!
Υπαρχει τετοια αγαπη, εχει κι η σιωπη κανονες, και την ραγισε χαραματα το κουφαρι της, ζωντανευοντας, παιρνοντας ξαφνικα μορφη γεματη ζεστα χρωματα και μιλωντας μου την γλωσσα που εψαχνα. Στην αρχη ετρεμα, μετα ενα μεγαλο χαμογελο και μια διαθεση να χαιδεψω την οθονη. Ολα μπηκαν στην θεση τους. Φυλαω το πιο γλυκο βλεμμα για οταν τυχει να βρεθει κοντα.
Ειμαι σε μια παραζαλη σημερα... ισως δεκατα.
Ξεκινω για κει σε λιγο.

5 pink flowers είπε...

sylfaen μαγισσα του γιαντες τωρα μιλαγα για σενα και ωπ ανοιξα τον υπολογιστη μου και βρηκα το σχολιο σου..Ηταν μια μερα τοσο παραξενη η σημερινη μα την αληθεια για μενα ξεκινησε με ηλιο ,συνεχιστηκε με πολυ θρηνο και ατυχιες απανωτες και μετα βρηκα το κουραγιο να μαζεψω δακρυα και οτι λογικη εχει απομεινει εδω και δυο χρονια και να κινησω για μια θαλασσα και να πω οτι εχα να πω με πολυ πολυ αγαπη Κι ως εκ θαυματος ηταν η στιγμη να ειπωθουν και η στιγμη να ακουσθουν φαινεται και ξαφνικα σαν να βγηκε ηλιος και μεσ τη νυχτα.Χαιρομαι τοσο πολυ για σενα που εσπασε η σιωπη και μαλιστα ετσι τρυφερα και χρωματιστα και να φαινεται οτι ηρθε η ωρα οι σιωπες και οι δυσλεξιες και τα μισα λογια να αντικατασταθουν με εκεινα τα ωραια τα γεματα χρωματα και τα γεματα χαδια και τα χαδια να κατοικησουν εκει που ανηκουν περα απο τις οθονες Ονειρα γλυκα και χρωματιστα