Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

Χώμα πάνω στο χώμα.

Όταν κάποια όνειρα γίνονται πραγματικότητα, δεν έχεις άλλη επιλογή από το να ρίξεις χώμα πάνω στον τάφο όσων δεν έγιναν. Όταν διαλέξεις το ένα αποχαιρετάς το άλλο.


Η Μαρία - Ηλέκτρα έφυγε, δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω χωρίς την παρέα της. Έστω την διαδικτυακή ύπαρξή της.
Έτσι έκανε μια και τα διέγραψε όλα. Τι να πω.
Και ξεμπέρδεψε μια και καλή με τα γλοιώδη νομοσχέδια για την αποκάλυψη της ταυτότητας των ανωνυμων μπλογκερ.
...Ελευθερη απο αυτά;
"Άιντε ρίχνουν χώμα, με λουλουδια ραίνουν,
άιντε και θαρρούν, θαρρούν πως ξεμπερδεύουν. "

Δεν διαγράφω τίποτα. Θα έρχομαι πολύ λιγότερο όμως γιατί κάποια όνειρα εκπληρώθηκαν. Γιατί δεν χρειάζεται να δημιουργώ έρωτες - βαρίδια και μετά να θρηνώ για αυτούς μήπως και ξεφύγω από μια εργασιακή πραγματικότητα που με πνίγει.

Δουλεύω ακριβώς εκεί που ήθελα. Έστω για λίγο.
Εμφανίζονται στην ζωή μου άνθρωποι που δεν πίστευα ότι θα υπάρξουν.
Θα τα δώσω όλα.
Κι αν η δουλειά είναι απιστία στον έρωτα, κι ο έρωτας απιστία στην δουλειά που αγαπάς;


Στα είπα όλα. Φίλα με τώρα.

4 σχόλια:

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Ναι, η Μαρία Ηλέκτρα έφυγε και νιώθω κι εγώ όπως περίπου εσύ. Σαν να περπατούσαμε χρόνια μαζί δίπλα στη θάλασσα και τώρα περπατάω μόνος μου. Και δεν είναι μόνο που πρέπει να συνηθίσω την απουσία της, αλλά και το να συνηθίσω να κοιτάζω τη θάλασσα δίχως να παρεμβάλεται στη ματιά μου.....

sylfaen είπε...

ποιος έρωτας; ο ανεκπλήρωτος που με κάνει να γράφω αλλά δεν τον ζω... Ή αυτό που ίσως ζω, έζησα, δεν ξέρω και μπήκα σε τέτοια νιρβάνα που την γραφή την είχα γραμμένη στα παλιά μου τα παπούτσια.

Piece de resistance, ξέρω μάταια διλήμματα. Και έχω ήδη αντιλόγους (και αντιλόπες) σε όσα είπα.

Σε ευχαριστώ για την σταγόνα σου στην αναβροχιά μου.

Sophey-Franny είπε...

Sylfaen grafoume otan eimaste dustuxismenoi... Thn eftuxia th zoume! Th dustuxia den adexoume na th zhsoume.... gt nomizoume tha pethanoume apo ton pono ths...! Poso lathos....

Provato: den xerw ti na pw... gi afto kai den sou lew tpt... ena xamogelo monaxa...:-)

piece de resistance είπε...

τι να σου πω αλλοι προσπαθουσαν σημερα να με πεισουν οτι ο ερωτας ειναι η αφορμη και δεν εχει σημασια η ανταποκριση Δεν με επεισαν...οι σταγονε ςμας θα φτιαξουν μια βροχη που θα κανει αυτη την ανοιξη που ολο αναβαλλει να ανθισει..επιτελους..λεω εγω τωρα