Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Μαροκο.

Μάτια που καίνε ένα ήρεμο παράπονο. Ένα ψηλό παληκάρι είκοσι χρονών, όμορφο πρόσωπο, μακριά σχεδόν γυναικεία δάχτυλα με ευγενικές καμπύλες στα νύχια. Κάθεται με τα πέλματα τυλιγμένα μέσα σε γάζες....και μισά. Κρυοπαγήματα από το περπάτημα μέχρι την χώρα μου. Δεν έχει πλέον δάχτυλα, το πέλμα δεν τον κραταει, χρειάζεται μπαστούνι.
Έχει τέσσερα μικρά αδέλφια και ήρθε για να δουλέψει, λέει. "Οι γιατροί είπαν για τρεις μήνες να μην δουλέψω". Και όσο η καλοσύνη και το παιδικό παράπονο στο βλέμμα του με πονάνε, δεν φανταζομαι τον πιο μεγάλο καημό του: "Δεν έχω πει ακόμα στην μάνα μου για αυτό (και δείχνει τα ποδια του). Έχει καρδιά και φοβάμαι." Μου το λέει ο διερμηνέας, μα πριν το μεταφράσει το έχω διαβάσει στα μάτια του.


Και τώρα; Τι νουμερο παπούτσια φοράει;

Κι αντί να κλάψω, γέλασα. Δυνατά και με λυγμούς.

4 σχόλια:

Rainman είπε...

46.5 xaxaxaxaxaxaxaxaxa

Ψαράκης Κ. είπε...

θα σου κάμω μια ερώτηση .
υπάρχει απόσταση ανάμεσα σε σένα και τη sylfaen τη βασίλισσα του ποτέ?
ποιά ειναι η μεταξύ σας σχέση?
με εκτίμηση και για τις δυό
Κωστής

sylfaen είπε...

Κωστή,
Εγώ που γραφω σε αυτο το blog είμαι η sylfaen, η βασίλισσα του ποτέ. Δεν το εχω ψαξει παραπάνω.
Δεν ξέρω εσύ πως το έχεις δει με σένα και τον keada. Για πες!!!!

sylfaen είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.